neděle 18. prosince 2011

Letos jdu na dárečky trochu jinak

Doposud to u nás pod stromečkem vypadalo asi jako všude jinde. Zabalené dárečky a štítky, jmenovky, či co jiného. Já jsem si letos vymyslel takovou kulišárnu. Většinu dárečků, včetně těch pro babičky, dědečky, tchána a ostatní, budu balit já, nebudu na ně psát, komu patří. Nene. To by měli všichni moc jednoduché. Vymyslel jsem si, že místo jména na dáreček napíšu nějaké přání, tak aby si všichni společně lámali hlavu, komuže to ježížek asi myslel. Příklad: Kuba poprvé chodí na autobus po tmě. A dělá mu to problémy. A tak dostane baterku. Na krabičce bude napsáno :

Trošičku se bojíš tmy a tak ti posílám malé světýlko.

Kristýna dostane krepovací kleště. Na krabičce bude mít:

Aby po tobě kluci ve škole šíleli ještě víc.

Jěště asi tak dvacet přání a budu mít hotovo. Jsem zvědav, jak se budou všichni zúčastnivší tvářit, až začnou rozdávat dárky. Ani manželka o tom nemá ani páru.

4 komentáře:

  1. :) Palec hore za nápad. Napiš, jak to dopadlo. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi šikula. Krásné vánoce a v novém roce hodně zdraví, štěstí a lásky.

    OdpovědětVymazat
  3. Super nápad. Tak šťastné a veselé Tobě i celé tvé rodině.

    OdpovědětVymazat
  4. :-) To je hezké... Představila jsem si parfém pro manželku: "Abys nám nesmrděla" :-D... Krásné Vánoce!

    OdpovědětVymazat