pátek 30. prosince 2011

Tož budem bilancovat?

Jak už to tak v Prosinci bývá, začínám přemýšlet, jaký že to byl vlastně tento rok. Jestli se vydařil, či nikoliv. Tento rok vlastně ani nevím. Celý jsem ho propracoval, žádné nové dítě, manželka, či milenka. Peníze furt stejný. Tak jsem si vytáhl můj starší příspěvek:

Budu jíst zdravě.
Budu sportovat.
Budu hubnout.
Budu se vzdělávat.
Budu milejší ke svým blízkým.
Budu plnit úkoly včas.
Budu lepší.

A nebudu lhát sám sobě.

Co se jídla týče: OK.
Sport: OK. Propadl jsem cyklistice a tělocvičně
Hubnutí: OK. Shodil jsem čtyři kila, nekledě na to, že část váhy přešla z tuku do svalů.
Vzdělání: KO. No comment.
Ke svým blízkým milejší: OK
Včasné plnění úkolů: OK. Na tohle si dávám fakt pozor.
A jestli jsem lepší? No tohle asi musí určit někdo jiný.

Tak celkově ze sebou můžu být spokojený. Příští rok chci určitě pokračovat ve cvičení, páč se mi líbí, že ty debilní špeky fakt miznou a začínají se klubat něco, jako svaly. Taky si budu muset posvítit na finanční toky a to hlavně ty ven z mojí peněženky. A zkusím, jak se jezdí do práce na kole. A možná už v osmadvaceti přestanu mít strach ze zubaře a nechám si pospravit úsměv.
A ta pergola bude stát. Sákryš to jsem se teda rozepsal. No co. Hlavní je, že mám na čem pracovat.Ufff

4 komentáře:

  1. Hezky napsáno, hezká předsevzetí. Já si žádná nedávám. Ale zubaře se bojím i ve 35 ... :-P Hodně zdraví, štěstí a lásky v novém roce.

    OdpovědětVymazat
  2. Jseš lepší :-).Tak ať toho zubaře letos zvládneš :-). J.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju. Zní to líp, než když si to říkám sám:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce, ať to klapne :-)

    OdpovědětVymazat