neděle 18. srpna 2013

Fotečky andulek

Fotečky andulek z letošní sezony. Asi zase tak špatný rok nebude. Zatím jich tedy vylétlo pět, a další čtyři jsou v budce. Fotečky nejsou v časové posloupnosti



 Mamíííííí, někdo tu na nás čumííííííí



 Hrůzostrašný pterodaktyl
 Čtyři bráškové
 Foceno v podvečer, jsou tam tři.


5 komentářů:

  1. Hrůzostrašný pterodaktyl nemá chybu. Ovšem kdyby to hole bylo velké jako ovce, možná bych si i trošku cvrkla... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jirko, tak jsi nás trumfnul, my máme v jedné budce pět a ve druhé tři holátka. Letos se naší "Sizán" prostě Zuzaně nechtělo zasednout. Pak jí odešel letitý partner Pepa a s novým Pepou se seznamovala a oťukávala, snad i truchlila, poněkud dlouho. Její loňská dcera měla taky pět vajíček, ale dvě byla neoplodněná. No ale na koukání to stačí. Je to moc hezké sledovat andulčí život od námluv, vzniku až po vyletění z hnízda,viď? Až se naše miminka opeří, dám fotky na blog. Přijď kouknout! Pa Radka

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo. Je to krásné. A kam že mě to zveš?

    OdpovědětVymazat
  4. Mimochodem, když jsem psal tento příspěvek, netušil jsem, že už je jich tam pět. Špatně jsem kontroloval vajíčka a myslel jsem, že jsou oplodněná jen tři.

    OdpovědětVymazat