čtvrtek 19. září 2013

Změna životního stylu

Po přečtení jedné zajímavé knížky jsem začal preferovat trochu jiný styl života. Ostatní se mi sice diví, ale já cítím, že je mi líp. Spím bez polštáře, omezil jsem uzeniny, i když to bolí, začal jsem jíst víc zeleniny, nehrbím se, kloním se k přírodě. Jenom ten klystýr odmítám

5 komentářů:

  1. Klistýr taky nemusím, ale jinak jsme na tom podobně. Polštář nepotřebuji, zeleninu mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. No já jsem vitamíny asi deset let neměl. Zelenina mi prostě nic neříkala. Teď ne že by mi chutnala, ale jsem si vědom, že s tím musím něco dělat

    OdpovědětVymazat
  3. Za můj životní styl by mne Cajthamlová zabila a já začínám mít pocit, že oprávněně... Myslím, že bych s tím také měla něco dělat. Co to bylo za knihu?

    OdpovědětVymazat
  4. Joj Tak to bude horší. Dej mi pár dnů a já to zjistím. Názvy a jména si nepamatuju

    OdpovědětVymazat
  5. Michail Tombak, Cesta ke zdraví

    OdpovědětVymazat