neděle 9. února 2014

A nedám si pokoj a nedám

No jo, nestačí, že se musím učit, nestačí mi andulky, nestačí mi garáž. Opět jsem si našel další zálibu. Hodiny a hodiny sedím u pc nebo v knihovně a šolichám se v starých archivíliích a záznamech a hledám informace o zaniklých osadách na našem okrese a o dění za první světové války. Už se těším až budu bádat v zemském muzeu, což vůbec nevim, jak se to dělá. Holt histoie mě vždycky bavila. Jen toho času, kdyby bylo víc.

5 komentářů:

  1. a teď mě napadá, že než budu moci bádat, budu se muset naučit celkem obstojně něměcky. Což bude trvat tak milion let

    OdpovědětVymazat
  2. No, alespoň se nenudíš.. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Koníčků není nikdy dost. Ale času málo, to znám, taky bych potřebovala, aby měl den 30 hodin.

    OdpovědětVymazat
  4. No já se řídím podle Claudiuse. Ten s vzdělával 56 let. Koktavý, slintavý, pajdavý a kam to dotáh. Třeba ze mě bude prezident

    OdpovědětVymazat